Monday, May 9, 2011

Dah tak Faizal Tahir dah.. Dah tak Jimmy Shanley dah.. :(

Ok,nak tahu ape yg Faial Tahir dan Jimmy Shanley nye? Jom tgk ape yg we all yg buat kat salon ni.. Ade sesi pengorbanan akan dilakukan,uwaaaaaa... Tapi bkn rambut saye,sebaliknye rambut hubby ku,yg beralun-alun itew yg akan di korbankan,uwaaaaa..


SEDIH sgt2,dari zaman bercinta mmg suke betul tgk hubby aku berambut panjang ikal mayang,hehehehe.. Pastu mase kawen potong pendek giler,sbb ade "org tu" ugut xnak dtg wedding kalo rambut pjg,chet.. Then,simpan rambut panjang blk,baru nak lepas paras bahu,ade "org tu" mintak hubby aku trim sikit rambut sbb dah nak jadi bapak org.. Pastu hubby plak NAZAR kalau dapat baby boy nak puase and botak kan rambut!! Syukur alhamdulilah dikurniakan baby boy,ZAAAASSS...laki aku dah botak..!!


Aaaarrggghhhh tekanan aku,ade saje halangan utk aku tgk dia berambut pjg..


Agak bertahun jugaklah nak tggu rambut yg botak tu tumbuh.. tapi berkat kesabaran aku dan tuan punye kepala,akhir nye pjg melebihi bahu,aaauuuwww aku SUKE sgt dalam tempoh setahun lebih..


Kalini dah baik punye cun rambut pjg,"org tu" skali lagi soh potong rambut,atas alasan dan sebab musabab yg tertentu,perggghhhh.. Menyirap betul darah ni,memanjang nak ikut ckp "org tu" jer..!! Kempunan aku nak beraye dgn laki aku yg berwajah/berimej rock kapak..!! Sabar jelah..!! di sebabkan malas nak melukakan hati "org tu" aku ikot kan saje permintaan dia..


Muke senyum tapi hati panas beb...!! Laki gua kene potong rambut beb..!!


Sedia utk di korbankan..!! Bubye long hair,gaduh dah x bleh tarik2 rambut baba lg..


Stress je aku tgk laki sendiri kene potong rambut,uwaaaaa... I miss ur long long hair lah darling..!! Dah tak mcm Jimmy dah..dah takde ghope Faizal Tahir dah.. Merujuk tajuk ENTRI,hahahaha...


Tekanan lah tu kene potong rambut..? Mama lg tekanan okeh..!!


Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...inilah hasilnye,(muke mcm tak puas hati je...??)


Mama lagi tak puas hati,tapi "org tu" lagi tak puas hati,sbb bil balik umah "org tu" suroh trim bagi pendek lg mcm mat skema..!! Skali lagi aku di uji,demi menghormati dan mengejarkan pahala yg berganda,maka aku turutkan saje kate "org tu".. Now my hubby dah mcm budak skolah rambut pendek.. Malas nak upload pic.. SEDIH..!! Dalam kes ni,nampak mcm aku yg lebih2 kan..?? Smue sbb aku syg laki aku dan ape saje miliknye adelah milik aku..!! Sabar jelah JAY,rambut bleh tumbuh lagi.. (ayat sejuk kan hati..) Sekian..

No comments:

Post a Comment