Monday, June 13, 2011

FUCK up to those people..

org dewase yg berperangai mcm budak2

org yang takde budi bahase

org yang sentiase menyalahkan aku sedangkan semue nye berpunca dari dia

org yang tak pernah kenang jasa

org yang tak menghargai kehadiran aku (bodoh)

org yang alim warak tapi takde otak

org yang hidupnye di selubungi hantu kak limah

org yang slalu nak salahkan anak aku tanpa bukti (bodoh)

org yang panggil anak aku 'lembu'

org yang bajet cantik keje bagus tapi TAK RETI JAGE ANAK (bodoh)

org yang rezeki nye mencurah2 tapi tak reti beramal jariah

org yang nampak baik dirumah tapi jalang diluar

org yang buat2 baik depan aku tapi blkg aku mcm celake (bodoh)

org yang tak reti jage adab dlm keluarge

*********

banyak lagi lah malas nak cakap dah sebab 'dorang' memang takkan berubah..!!

siapa lah aku utk menghukum mereka,ikotkan hati nak ku bunuh je "semua" bangkai ni..

hanya ALLAH swt sahaja yg akan membalas/menghisab kejahilan mereka.. Amin..

1 comment:

  1. beb aku pun ter 'emo' bila baca, kenapa mereka suka2 buat macam ni kan... ape lagi yg kurangnya...

    ReplyDelete