Saturday, April 17, 2010

poor woman

AMY (bukan name sebenar) : Hello beb,kau dah dpt MMS aku..?

MUMMY JAY : Ye kelmarin aku dah dpt pon.. Nape yek..? Gambar ape tu..?

AMY : Tolong upload gambo tu kat 'blog' kau boleh tak..? Sebab aku xde blog sendri laa..

MUMMY JAY : Boleh aje no hal,tapi aku maseh x paham motif gambar tu..?

AMY : Tu gambar kawan baik aku di dera suami dia.. Kesian kan..?

MUMMY JAY : Kene DERA? Betol ke? Kesian nyer..? Nape dia di dera camtu skali yek..? Ape masalah sebenar dia..? Mesti ade sebab kan..takkan lah laki dia nak dera/pukul smpai camtu skali kan..?

AMY : Sebab nye masalah rumah tangge laa,tp aku x brape nak pasti lah sbb yg detail,mcm busy body plak nak tanye lebih2 kat kawan aku tu.. Tapi aku sgt benci laki pukul pompuan.. "DAYUS" kot..!!

MUMMY JAY : Mmg dasar jantan dayus ar tu.. Klau nak gaduh pun tak payah laa pukul2 bini kan..? Eh,kawan ko tu tak report polis ke..? Macam teruk je lebam2 tu..?

AMY : Dia nak report dah,tp dia ckp nnt kes bertambah panjang melibat kan seluruh ahli keluarge lebih2 lagi keluarge mertua dia,so dia tarik blk nk buat report tu.. Malas nak kecoh2..

MUMMY JAY : Yelah malas nak kecoh2 pun tetap kene buat report n simpan je,or buat koleksi report polis dlm almari,agak2 dah kumpul smpai 3-5 statement ape lg saman ar..!! Geram pulak aku dgr story kwn ko nie..
AMY : Kite org luar Jay,tak bleh nak masuk campur sgt,aku pon just nasihat2 kan n jadi pendengar setia dia je.. Nak lebih2 tak branie lah pulak kan..? Kesian tgk dia..
MUMMY JAY : Xpe aku phm.. Nnt aku post dlm blog aku yek..? Btw kwn ko ni x kesah ke aku letak gambar2 dia ni..? Karang aku pulak yg kene saman.. hihihihi..

AMY : Aku rase ko letak dua jelah gambar dia,yg lain tu ala2 SENSORED je kan.. (kene hormat sensevity org jugak kan..)
MUMMY JAY : Ok no problem i will update soon.. Bubye,pape sms aku yer.. Chow..
AMY : Mekasih Jay,aku bkn nak malukan mane2 pihak just nak umum tahu (especially kaum adam) klau kite marah or hangin kat bini skali pun jgnla smpai pukul memukul tendang menedang sepak menyepak.. Aku harap one day aku akan dapat suami yg baik,amin..hehehe.. Bye Jay.kiss Irish utk aku..

Lebam n luke2 everywhere.. Poor woman.. :(
Lebam di pangkal lutut yg masih belum jelas sbb pic baru amik so sangat fresh katenye..

No comments:

Post a Comment