Thursday, December 30, 2010

DAH BERGELAR MAK LONG..


Syukur alhamdulilah..pada pukul 5.30ptg 29 December 2010 bayi lelaki seberat 3kg dilahirkan secare pembedahan ceaserian di HKL.. Pengumuman apekah ini? Jeng jeng jeng...?

Pengumuman nak bg tahu 1Malaysia,yg aku dah pun bergelar 'maklong'.. Hehehe seronot tak terkate,tak sangke dah dapat anak buah dari darah daging sendirik.. Adik aku dah jadi papa_popos..!!

Sebelum ni pun aku dah ade anak buah 3org,tp belah asben lah,pastu sblm kawen mmg dorang smue dah ade (dah lahir) dah besar2 plak tu? So mcm kureng feel jadi 'makcik' nie..

Belah asben anak2 buah panggil aku 'makcu' memandangkan asben adelah anak bongsu,so now dah jadi 'maklong' ade beza sikit lah kot..? Hehe,beza camne? Mcm besar je tggjwb nak jd maklong ni kan..? Yeke? Yeke?

Ape2 pun jutaan tahniah diucap kan kpd adik aku sendiri & adik ipar kerana telah menjadi ibu & ayah.. Andy jage baby elok2,Sheera selamat berpantang.. Welcome to the club double 'I' wahai NOR AQASHA DANI BIN NOR AFFANDY..!! (Gambar baby Aqasha next entry maklong letak ye syg?)

P/S : congrats to malaysia football team,akhirnye piala aff suzuki milik m'sia..hooray!!

No comments:

Post a Comment