Wednesday, April 4, 2012

Simple itu SEMPOI...


Alhamduliah syukur kehadrat Allah swt dgn izin Nya aku masih bernafas lg hingga ke saat ini,diam tak diam dah 28 tahun aku menumpang di bumi Allah.. Hurmmmm..lg 2tahun dah masuk 30an,waaaahhh kejap nye mase berlalu,rase mcm baru semalam sambut besday yg ke 4tahun dgn mak abah,dapat prezent patung barbie,kek siap ade bentuk angka.. Dan harini aku sudah pun bergelar ibu kpd dua org cahaya mata,isteri kpd encik suami yg tingtong lg setiaaaaa!! So tahun mmg simple habis besday sayr (rase tipa2 tahun pun simple,takde yg walllaaahhh mane pun) ape yg penting aku selalu eiraikan dlm majlis yg sempoi (erkkk 'majlis ke'..?) Whatever it is aku sungguh bertuah setiapkali ulang tahun diraikan bersame insan tersayang..mak abah/suami dan anak2.. Janji bahagia u ollss,sambut besar2 pun kene "refer pocket" dulu,sbb skrg ni tgh nak pkai manyak fulus,umah baru i  kosong trong tong tong lg,bercakap pun bergema lg u ollss..

No comments:

Post a Comment