Thursday, May 17, 2012

Nikmat nye menjadi seorang ibu!

Salam u ollss..gedik tak picture mak org n anak2  ni,hihihi...sbnr nye mood : terfeeling lebeyhhh..yelah gambo ni amik mase Mothers Day aritu.. Mestilah feeling sbb anak kecik pun boleh menilai kasih syg mama dorang,di sbb kan masih kecil,so xde lah lg hadiah @ kad ucapan utk mama,tp kiss manjer yg membelai jiwa mmg bertubi2 Irish n Izara bg!! Padahal mase tu Irish demam panas dan masih bleh bg happy,ulser dlm mulut dia baru nk merebak,so dia agak pendiam utk 2-3 hari tu,sian dia.. Tp yg si Izara mentang2 laa sehat walafiat,kemain girang lg dia menyakat abg dia,sakat mama mmg dah hobi Izara,sabar jelah tgk kerenah anak2 kecil ku ini! Btw aku rase sgt bertuah menjadi seorang ibu dan kaum ibu shj lah yg dpt rase betapa nikmatnye menjadi seorang ibu,alhamdulilah.. Pada yg belum bergelar ibu tu cepat2 kawen,dpt baby then ko rasekan kenikmatan dan kelazatan jd mak org,wow tggjwb yg di galas bkn kecik okeh,kene happy tabah dan sabar menempuhi alam keibuan yg sesungguhnye tiada tandingan! Dulu aku slalu tgk mak,skrg dah jd mak baru phm erti sebenar,so fikir2 kan napelah mak aku ni membebel2 jer mase aku kecik sampai laa aku besor gajah ni pun kene bebel lg,rupe2 nye salah satu kebiasaan kaum ibu samada sengaja atauti

No comments:

Post a Comment