Friday, October 15, 2010

MEROYAN MEROYAN....!! BENTAN BENTAN BENTAN....!!

Macam mane lah aku tak meroyan... Arini je dah berpantang hari yg ke 20... Syukur semue nye berjalan dgn lancar,baby sehat mak baby sehat...cume baby demam kuning belom reda lg.. Alhamdulilah semue under control,TAPI APE YG BUAT AKU BLEH MEROYAN ni kan............................!!

-

-

-

-

-

LAPTOP KESAYANGAN ROSAK...!! Tak tahu lah ape masalah nye,asal aku switch on je dia shutdown sendirik,x sampai bape minit dah off.. Dah tu camno aku nak on9 kan,memang laa bleh gune handfone,tp apelah sangat kepuasan berinternet gune hp yg tak brape canggih ni kan,dahla skrin kecik.. Huhuhuhu...xde lah kate aku ni x bersyukur dgn gadget2 yg ade..

-

-

-

-

-

-

Dahla laptop ni pemberiaan ayahnda tercinta sempena birthday aku yg 23thn.. Uwaaaaaaaaaaa....abah camne ni,nak anto repair mahal...sori abah,anak abah ni memang ganas gune laptop,baru 3thn gune dah jahanam..? :(

-

-

-

-

-

-

-

Oleh yg sedemikian,maka agak kureng lah aku meng'update' blog,adoi rinduuuuuuuuuuuuu...!! Dlm busy2 jage anak2 pon,dlm pantang pon,masih gian nak gune laptop,berfesbuk,berblog & membace blog orang,online shopping,bergosip bagai... (ceh..dasar mak giler internet..) Camne ni weyh...mati kutu aku laptop rosak ni,SAPE KENAL ORG YG BLEH REPAIR LAPTOP DGN IKHLAS & PERCUMA...? Hahaha...tulun laa... :(

No comments:

Post a Comment