Monday, October 18, 2010

TAK KUAT IMAN DAAA...

Bile lah nak abis pantang nie? Dah masuk hari ke 22 ni & lg 22hari je lg nak tempoh sesi berpantang,tp rase mcm lame lg je.. Izara Khayra Qaleesya sehat,Irish pun makin sehat,dah berkilo2 berat dia,mummy tak larat nak dukung dah..

Alhamdulilah dlm pantang ni,so far aku tak terliur dgn makanan2 yg korang mkn,cume aku terliur dgn minuman yg ade ais,oh tidaaak...!! Memang nak gasak ais lepas abis pantang ni,dahla cuace panas,fuhhh..terliur abis nok..!!

Mcm bulan puase plak tahap kedahagaan aku ni,memanjang terliur,asal tgk iklan2 dlm tv yg ade air sedap2 berais batu,kompom aku gi tgk peti ais,ape yg boleh di bedal,nak curi2 minum air sejuk,ceh ternyata mmg takde bnda yg menarik dlm peti ais.. (mak aku dah sorok smue bnda2 sedap,pastu dia tak beli air2 gas,air yogurt kesukaan aku..straight nye mak aku..)

Alahai org melayu dulu2,knape kalian yg memulakan adat berpantang ni.. Org moden mcm aku ni tak kuat iman..hahaha.. :)

1 comment:

  1. hohohoh!! saya lagi tak kuat iman woo..masa 2 minggu dlm pantang terus teguk air sejuk senyap2, huhhhhhhhh! nikmat! :)

    ReplyDelete