Thursday, October 14, 2010

Sape name awak?

Askum smue..rase2 nye saye dah announce yg saye dah slamat melahirkan bayi perempuan secare normal dgn berat 2.7kg pada pukul 7.11pagi tanggal 26.09.2010..
-
-
Tapi ramai yg masih tertanye2 name tuan empunya badan (gambar diatas ni kan....) Jenuh nak pilih name si kecik ni.. Setelah membelek,menelek,menelaah,memilih,memikirkan ape name yg sesuai utk puteri saye ni...jeng jeng jeng...
-
-
-
-
-
-
Akhirnye saye name 'IZARA KHAYRA QALEESYA' menjadi pilihan kalbu.. Ape maksud name ni yek..? Korang carilah sendiri dlm buku name yer..? Hahaha.. Korang suke ke,korang tak suke ker..? HAK aku ler.... (KEJAM nye aku nie...?)
-
-
ADE AKU KESAH...? PEDULI HAPE AKU,bukan korang yg susah payah & terhegah2 ngandung dgn perut boyot,bukan korang yg sakit meneran pun kan..? Lg pun dah x larat nak fikir dah,dulu mase Irish lahir smue org nak bg name sampai serabut aku di buatnye..kalini xde sape bleh nyebok2 nak bg name.. (kasar betul statement nie..aku meroyan ke ape nie..?)
-
-
Alhamdulilah so far tiada tentangan dr ahli keluarga saye,suami saye pun bersetuju (setuju ker....?) Dia siap cakap lg,"Sedap ape name tu ,yg penting mama puas hati.." (mcm ade bunyi2 tak puas hati je kan..?) Kelakor kelakor...korang nak tahu nape suami cakap camtu..? :-
  • instict aku mase awal pregnancy mmg dah agak baby dlm perut ni 'seorang perempuan',so aku dah CHOP nak bg name if betul baby gurl..
  • dah tu aku ugut pulak,kalau laki aku taknak temankan aku dlm labour room/bersalin..so aku ade hak sepenuhnye nak bg name..
  • one more sbb aku xnak pening2 lg afta bersalin nak pilih2 name pastu nak combine2 lg dgn idea2 bernas org lain..dlm pantang pastu nak mkn hati laa bagai..

Oklah sebelum angin 'kemeroyanan' aku merebak kepade korang baik aku stop kat sini jer.. Tata smue.. :)

-

-

-

P/S : Irish Putra Hakimie dan Izara Khayra Qaleesya mummy always love u...!! Muah muah muaaaahhhhh....

1 comment:

  1. hamboi...asyik keje nak meroyan jo mummy nye ni...ehehhehehe...hoish tutupla pulak mata si khayra..lain kali tambah lagi "ni" kat belakang khayra tu...(nama husband akak khairani) kih kih kih...anyway getwell soon, habis je pantang hentamlah apa x dapat makan...apa susah bagi je susu badan kuruslah balik yok!

    ReplyDelete