Saturday, July 9, 2011

KORANG NI MENYUSAHKAN LAAA..!!

KORANG ni betul2 menyusahkan laaa...!! Bangang seyh tuan punye idea nak buat perhimpunan ni,org dah bg stadium buat lah kat situ je,lagi mao masuk KL yg sempit padat madat ni watpe,buat lah kat negeri lain yg ade tanah lapang..

Entah ape yg penting sgt pasal perhimpunan yg TAKKAN mendatangkan ape2 HASIL ni..?? Pikir lah dulu keselesaan dan keselamatan dan kesejahteraan rakyat ngok..!! Pasal KORANG yg takde minat/takde jiwa lgsg dlm hal2 politik ni YG JADI MANGSE...!!

Tak pasal2 aku stress dr smlm gara2 KORANG yg mahukan perhimpunan BERSIH tu,dgn jalan jem giler babeng,roadblock sane sini,kedai kat KL bnyk tutup.. Susah nak berurusan atau ade hal2 kecemasan kat area KL ngok..!!

Yang paling kesian for those yg buat majlis kenduri kawen area KL pd hari sabtu atau ahad ni mmg kesian,tu pon KORANG tak fikir tahu sedap2 jiwa je nak berhimpun,org nak hepi2 bersame sanak saudare n family pon jd satu masalah..

BERSIH laa sgt jiwa tu,kalau berak pon tak cebok..!! Sumpah aku bukan menyebelahi mane2 PIHAK,just aku tak suke KORANG yg bodoh tolol ni buat idea bangang camni... Jangan mimpi aku nak mengundi sape2,tu pasal dah tua2 camni pon aku TAK PERNAH DAFTAR LAGI NAK MENGUNDI...!! Tak hingin aku,sebab KORANG takkan berubah.. SEMUA SAME JER....!! Chow...!!

3 comments:

  1. hahah nk gelak la.. org kuning digi pun terjebak sekali... hha seb bek gune mxs n celcm hihihihi

    ReplyDelete
  2. nasib baik aku guna mxs, hahaha....

    ReplyDelete
  3. Takde lah yang oit,ni gambar edit kot,I jumpe mase gugel2 psl bersih tu,hahahaha.. Cian org digi tu kan?

    ReplyDelete