Saturday, July 9, 2011

MIZZ NINA and NOH HUJAN reception..

Aku kebosanan tahap pelahap ni sbb takleh nak gi Kl bwk anak jenjalan.. Selamat hari Sabtu yg membosankan smue,tp ni ade few gambar2 Majlis resepsi Mizz Nina dan Noh Hujan sesaje cecuci mate kan..? Picture credit to Gua.com..


Chomel je dorang ni kawen (tema Japanesse,so sweeeeeeet..) Oh tetibe rase ingin bersanding lg,tak tahu laa bile...?? On our 10th anniversary maybe,INSYA ALLAH...

Sebab theme ala2 Japanesse so baju pon aju ala2 kimono,tp sekali imbas ala2 jubah pon ye..? Niwei nice wedding dress,i like... (unik dan lari dr kebiasaan,saye suke..)
Laju nye kamoooo jalan masuk dewan...?? (same lah mcm aku dulu pon..hahahaha..)
Tomei nye pelamin,ade pokok bunga sakura taw di kiri kanan pelamin.. Terase seperti di Tokyo sekejap..!!
Cake cutting session,alah Noh ko memalu pulak... Btw congrats both of u,pasni tak sabo nk tggu baby Noh n Mizz Nina neh.. I like ur music career yawww...!!

2 comments:

  1. besr kek die...hah ntah2..sponge gebu ja lebih hihih

    ReplyDelete
  2. Hahahaha.. Entah2 marshmellow je dlm tu?

    ReplyDelete