Friday, July 1, 2011

MERAH makngah VS. MAROON maklong

Bro gua tulis blog bukan tujuan promo atau publisiti diri sendiri okeh.. Smue yg aku tulis adelah FAKTA,tak payah nak denied fakta lah bitch,pastu ko meroyan kat fesbuk ko.. Kesian..!!

Gua just sharing what ever yg gua suke lah kan,sape nak bace bace jelah sape nak ngutuk ngutuk jelah,gua tak rugi ape beb,lagi gua dapat pahala ade lah..!! Korang ngutuk2 aku dihari jumaat yg mulia ni,gua dpt pahala berganda2.. Tenkiu tenkiu..

Ni entri "merah makngah vs. maroon maklong" ni pun bukan tujuan publisiti atau promosi si 'JAKEL' ni haaa..

Semua org dtg sini nak beli kain nak buat baju kawen,baju raye,or beli kain nak buat langsir or kain nak buat 'kain kapan'..(ade ke ade ke..??)

Dipendek kan cerita ceriti,aku menyinggah dgn tujuan membeli kaen utk di buat busana lebaran..!! Semangat weyh,sbb taknak jd mcm tahun lepas2.. Abis rojak2 kaler,so colorfull,aku suke sedondon..nampak kemas..!!
Last year theme Grey,tak caye tgk entri raye last year ade gambo kami ber'kelabu asap' tp kalini raye nak kaler yg terang2 sket.. Suites for US,yg berkulit ala2 Zizie Ezzette nih,hehehehe.. (tak agak2 ko,kulit segebu Zizie Ezzette..)

Which one better,the left one or the right one..?? Nak tgk hasil nye,nnt kan kemunuculan KAMI di pagi RAYE 2011 ni okeh... Kompom masuk dlm blog punye,BORIA taw...

-

-

-

-

-

-

-

Di sebabkan tema boria ala2 utara tanah air,nah ade paper bag dari JAKEL aloq setaq,kepala hang aku putaq... Pi dulu noooooooo....


No comments:

Post a Comment