Friday, July 1, 2011

TAHNIAH JIMMY SHANLEY

Gambar baby gurl Jimmy Shanley ..

Zahrah Shanley telah dilahirkan dengan berat 2.2 kilogram di hari Jumaat lepas di Putra Medical Centre, Sungai Buloh..

ZAHRAH SHANLEY...fresh from womb.. So cute like her parents.. :)
Umum tahu akan permasalahan antara mereka berdua yg cuma bersame utk 10hari,dan setelah 3 bulan berkahwin Jimmy memohon nusyuz,pastu rujuk balik sbb tahu isteri nya hamil dan bersedia menjadi bapa yg baik utk anak tercinta walaupon si isteri sepanjang tempoh kehamilan tidak langsung membenarkan dirinya di jaga/di ambil berat oleh suami..??

Menurut Jimmy dlm temubual : Sudah 31 tahun saya menunggu untuk memangku bayi sendiri dan alhamdulillah, saya sangat bersyukur dengan kurniaan Allah ini. Saya berharap Zahrah menjadi anak yang solehah dan berbakti kepada kedua ibu bapanya. Saya sudah membuat keputusan untuk menjadi bapa sepenuh masa untuk anak saya dan bekerja dari rumah. Cuma pada hari Ahad saya akan keluar untuk mengendalikan program Gala TV Plus di Astro Awani..

Semoga dgn kehadiran Zahrah dlm kehidupan mereka,mereka bersatulah demi kebaikkan bersame dan khusus nye demi Zahrah yg masih kecil dan tidak mengerti apa2 akan pergolakkan kedua ibubapa nya..

Again : sekalung tahniah buat Jimmy dan isteri,syok taw ade baby,ade zuriat dr Allah yg diamanahkan utk kite menjage nye.. :)

No comments:

Post a Comment