Sunday, January 16, 2011

APE YG ANDA BOLEH BUAT DGN RM15??

Aduyai.. weekend ni sgt blur tak tahu nak buat ape..??
Nak bazir duit,tapi mcm tak berbaloi,alang-alang nak bazir duit mase cuti tahun baru cina nanti lah kan..??
(Awas! bukan 'berjudi' di tahun baru cina yer,BERCUTI.. Yeeehaaa..!! )
Okeh,ni nak tanye sket kat u all,APE YANG KORANG BOLEH BUAT DENGAN RM15..??
Jawapan saye :
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......!!!
Benda alah kolam kecik ni lah,cuma RM14.90,dibeli oleh hubby demi menghiburkan si kecil Irish dan "si besar" (aku ler tu..) tatkala dia bekerja di hari Ahad,gara2 aku asyik komplen bosan duk umah..!!
Aku tetap kene tunggu hubby balik keje gak,utk main celup2 kaki dgn Irish,sbb nanti susah nak kawal Irish,bahaya walaupon pool kecik giler.. For baby below 18 months boleh lemas ok,malang tidak berbau,awasilah anak2 anda setiap mase.. Ok suamiku syg,tolong layan putera hati saye tu dgn layanan 1st class yer..!!
Bukan ape,safety first maaaaa...memandangkan sepupu Irish pun masih 'kecik' (4thn & 6thn,kecik laa sgt),so dorang pun ade nak join gak,dorang ni ganas2,kolam sempit,kang gaduh2 kang anak aku di tolak nye..!! Sape yg susah..? Haku jugak...
Waaahh...seronoknye anak mummy,sampai biru2 bibir,menggigil2 bagai,tetap huru-hara BERENANG dgn sepupu sepapat ni..
(Mane aku yek? ade tgh tgh amek gambo ni haa,lagi pun aku pakai bikini,malas nak interframe sbb nanti korang juling bijik mate,bahahaha.. Korang percaye ke..?)
Ok anak2,times up...!! Degil smue taknak kuar "swemmeng pol 15hengget" ni,dorang terase mcm mandi kat pool hotel agak nye..?? Name pun,KIDS... (hantu main air..hahahaha..)
Btw,aku pun ceria sket lah,sebab dapat tgk Irish hepi..
Izara tido mase dorang tgh syok mandi mande ni,bagus ar buat ape dia berjage,buat sakit hati dia je kan,bukan dia boleh join pun abg & kakak2 ni,better dia tido..

No comments:

Post a Comment