Sunday, January 2, 2011

BABY AQASHA (PART ONE)

Baby ni dah femes dlm fesbuk.. Hehehe.. Kejap je dah glamer u...
Tido je,kan best aku yg jadi baby.. TIDO JER...!!
Assalammualaikum smue.. Ni lah dia anak buah 'maklong'... Comel kan..? Previous entry kan aku dah kabo kat u all pasal aku dah jadi maklong,perasaan aku yg terlebih excited mcm dpt cucu pulak rase nye,hahaha...
Aku dah janji nak upload gambo baby baru tu kan.. So inilah dia gerangan tuan badan yg comel bername NOR AQASHA DANI BIN NOR AFFANDY.. Again and again syukur alhamdulilah & tahniah utk Andy dan Sheera di atas kelahiran permata hati yg akan menambahkan keceriaan serta mengerat kasih sayang dalam hidup kalian..
("Aqasha..!! Welcome to Club Huru-hara bersame Irish dan Izara..!!")


TRIVIA sket pasal Baby Aqasha :

  1. Aqasha ni anak sulung kepada adik aku (tahniah paksu n maksu)
  2. Dan cucu ketiga Atok Din & Atok Fizah (cucu 1st Irish 2nd Izara)
  3. Di lahirkan pd 29 December 2010 pukul 5.43ptg secare ceaserian di HKL. (ceaser bukan sbb adik ipar aku ngade2 ok,dia dah cuba sedaye upaye,korang ape tahu kan..? Dan atas sbb bukaan serviks lambat so takut baby lemas ke ape ke,better operate kan..)
  4. Aqasha dah overdue sebenarnye (takmau kuar sbb best sgt duk dlm perot mama dia kot..?)
  5. Berat Aqasha mase lahir 3.3kg (skrg tak tahu la,sbb dia kuat nyusu)
  6. Cute sangat (bnyk muke mama dia)
  7. Tak banyak ragam so far..
  8. Aqasha hari kedua doktor kate demam kuning sikit (tp jgn risau ok,mmg kebiasaannye baby yg baru lahir akan ade jaundice..)
  9. Mama & Aqasha dah balik umah dah..(pade teman2 yg mengenali adik aku @ sedare-mare n sape nak melawat datang lah yer..?) selamber je aku jemput smue org,mcm wat open house plak...?

No comments:

Post a Comment