Thursday, January 20, 2011

LAGI LAGI PUBLIC HOLIDAY..?!

Lagi2 public holiday!! Hooray!! Ishhh..aje giler tak suke public holiday,korang tak suke ke..? Thanx m'sia goverment idea thn lepas krn telah m'ishtiharkan Thaipusam as public holiday..

Fantang aku dengar ade cuti2 ni,hepi sokmo,terloncat2 jantung.. (mcm aku plak bekerja,beria-ia benar kalo ade cuti,hahaha..)

Bukan ape,aku jenis yg suke hubby spend time dgn anak2 (bg aku rehat sket,hehe..) Dia bz sgt kan,so bile cuti dpt lah aku tenang kan jiwe,gi jenjalan ke,gi memanje kan diri ke,gi mkn sedap2 ke..?

Takdelah budak2 dua orang ni terperap je kat umah kan? Sampai dorang dah fed up dgn bau ketiak mummy dorang kan? Ni lah aktiviti kiteorg,asal boring2 je bergambar.. Layanz..zass.. :)

Hope esok kite hepi drpd pagi smpai ke esok esok & seterusnye..amin.. (kite kene hepi,barulah muke berseri2 bak ketua menteri,huhuhu..)

P/S : Baba nye,mama & anak2 nak hepi,kami takmau sepi..!!

No comments:

Post a Comment